korinthos1

Η Γενική Διαχειριστική αναλαμβάνει υπεύθυνα και με συνέπεια την πλήρη Διαχείριση του Κτιρίου σας στην Κόρινθος έχοντας όλη την απαραίτητη εξειδίκευση και εμπειρία εξυπηρετώντας στο μέγιστο των αναγκών που προκύπτουν. Σκοπός μας είναι να κρατάμε με απόλυτη διαφάνεια όλα τα οικονομικά σας στοιχεία και να διατηρούμε να υπάρχει μια ομαλή συμβίωση μεταξύ των συνιδιοκτητών του κτιρίου.

Ο χρόνος σας, είναι πολύτιμος και ελάχιστος για να ασχοληθείτε και με τα προβλήματα του κτηρίου σας, έτσι η ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ αναλαμβάνει τον τεχνικό έλεγχο και την συντήρηση του κτιρίου σας μειώνοντας ουσιαστικά το λειτουργικό κόστος της Πολυκατοικίας έως και 20%.

Το πρόγραμμα Διαχείρισης περιλαμβάνει:

  •  Επιμελής και υπεύθυνη διαχείριση του αποθεματικού υπό συνεχή ενημέρωση της επιτροπής ιδιοκτητών.
  •  Διαφύλαξη του αποθεματικού της πολυκατοικίας προβαίνοντας σε κάθε νομική διαδικασία για την είσπραξη οφειλών.
  • Προστασία του συμφέροντος της πολυκατοικίας και των οριζόντιων ιδιοκτησιών τηρώντας το καταστατικό και έχοντας την υποχρέωση να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες σχετικά με τις κρατικές, δημοτικές και αστυνομικές διατάξεις για την καλή συντήρηση, εικόνα και ασφάλεια της πολυκατοικίας-κτιρίου.
  • Ενημέρωση για συμμετοχή σε τρέχοντα επιδοτούμενα προγράμματα (επίδομα πετρελαίου θέρμανσης,επίδομα ενοίκου κ.α.)
  • Πληρωμή κοινόχρηστων δαπανών (Δ.Ε.Η., Ε.Υ.ΔΑΠ., Ι.ΚΑ κ.α.) και συνεργείων (ασανσέρ, καθαρισμού ,κ.α.)
  • Έκδοση & διανομή κοινόχρηστων δαπανών (συγκεντρωτική κατάσταση, ειδοποιητήρια-με δυνατότητα αποστολής μέσω e-mail,φαξ) και είσπραξη της αναλογίας αυτών από κάθε ένοικο-ιδιοκτήτη ξεχωριστά.
  •  Ασφάλιση κοινόχρηστων χώρων και αστικής ευθύνης.
  • Τήρηση φακέλου της πολυκατοικίας με τις πρωτότυπες αποδείξεις χρέωσης ανά έκδοση κοινοχρήστων.
  • Υπεύθυνη για τις ετήσιες εργασίες που αφορούν την πολυκατοικία όπως: απολύμανση, αναγόμωση πυροσβεστήρων, συντήρηση καυστήρα, συντήρηση αποχέτευσης κ.α
  • Έλεγχο – επίβλεψη του κτιρίου (π.χ. επιθεώρηση καθαριότητας, καμένες λάμπες) και εντοπισμό τυχόν άλλων προβλημάτων καθώς και είσπραξη των κοινοχρήστων (με δυνατότητα επίσκεψης στο διαμέρισμα σας).
  • 24ωρη τηλεφωνική γραμμή για την αντιμετώπιση εκτάκτων προβλημάτων.
  • Μέριμνα για άμεση ειδοποίηση συνεργείων σε περίπτωση βλαβών (υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, κλειδαράς, αντικατάσταση τζαμιών κ.λπ.)
  • Θέρμανση: Αγορά και παραλαβή πετρελαίου στην χαμηλότερη τιμή σε συνεργασία με τον υπεύθυνο πολυκατοικίας, μέτρηση της στάθμης πετρελαίου, καταγραφή ενδείξεων θερμιδομετρητή ή ωρομετρητή με αυτονομία θέρμανσης & έκδοση με τήρηση αρχείου.Η πολυκατοικία δεν έχει θέρμανση,και έτσι στην τιμή δεν περιλαμβάνει την Υπηρεσία αυτή.
  • Πληρωμή σε κάθε συνεργείο που δουλεύει για την πολυκατοικία σας υπό τον όρο ότι οι ενοικιαστές – ιδιοκτήτες θα είναι συνεπής στις ταμειακές υποχρεώσεις τους .
  • Ανάρτηση στον πίνακα ανακοινώσεων αναλυτικής συγκεντρωτικής κατάστασης κοινοχρήστων συνοδευόμενη από φωτοτυπίες των αποδείξεων.
  • Νομική υποστήριξη πάνω σε θέματα διαχείρισης πολυκατοικιών.
    Απαραίτητη προυπόθεση ζητούμε να υπάρχει μια επιτροπή (2μελής) η οποία να έχει ενεργή δράση στο έργο της διαχείρισης,και με την βοήθεια της να μπεί σε μια σειρά η πολυκατοικία.

Ως διαχειριστής αλλα και ως συνεργάτης η Γενική Διαχειριστική θα βρίσκεται πάντα δίπλα σας για κάθε ανάγκη με τον πιό άμεσο τρόπο.

ΠΑΡΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *